ما بصورت تخصصی، فقط در حوزه املاک فعالیت می کنیم و تمام هدفمان بازدهی بیشتر در محوریت مشاوران املاک می باشد! بیشتر بدانید

اصول تبلیغات منحصر به فرد برای املاک

تبلیغلات نوین املاک

تبلیغ مشاور املاک

استفاده از فرمول خلاقانه برای تبلیغات املاک نقش مهمی در موفقیت فرایند بازاریابی املاک دارد. آگهی های املاک همیشه مهم هستند زیرا در شناسایی بزرگترین بخش از مشتریان با سلیقه ها و سطوح مالی مختلف نقش دارند. در نتیجه فروش سریع و آسان ملک، به همراه صرفه جویی در وقت را به همراه دارد. اگر بخواهید یک ملک مسکونی یا تجاری یا زمینی خالی را با بهترین روشهای بازاریابی املاک بفروشید، ما نکاتی را در اختیار شما قرار می دهیم که به شما کمک می کند تا در اسرع وقت به هدف خود برسید. با ما نحوه نوشتن آگهی املاک و طراحی آن به شیوه ای خلاقانه برای جذب مشتری را بیاموزید. طراحی سایت مشاور املاک بهترین راه برای تبلیغ مشاور املاک است.

نحوه نوشتن آگهی املاک

تصمیم بگیرید که چه نوع ملکی را می خواهید تبلیغ کنید که آیا تجاری است یا مسکونی.تصمیم بگیرید که آگهی املاک شما کدام دسته را هدف قرار می دهد و می خواهید به آن برسید. عنوان جذاب و جالبی را انتخاب کنید که توجه خواننده را به خود جلب کند و به یاد داشته باشید که وظیفه عنوان جلب توجه خواننده و تشویق به خواندن متن آگهی است، بنابراین از عنوان خلاصه و سنتی خودداری کنید.

محتوای آسان، ساده و دقیق با تمرکز بر مهمترین ویژگی های ملک خود بنویسید.

بخش و شعبه مناسب برای آگهی املاک خود را انتخاب کنید و مطمئن شوید که آن را در قسمت اختصاصی خود قرار داده اید تا در محلی که برای مشتریان بالقوه و علاقمند که در زمینه املاک و مستغلات شما مورد هدف قرار گرفته اند ظاهر شود.

شهری را که می خواهید آگهی املاک خود را در آن قرار دهید و حتی منطقه ای را که تبلیغ شما در آن قرار دارد انتخاب کنید.

زبانی را که می خواهید آگهی را بنویسید انتخاب کنید و به دلیل ماهیت مخاطبان تبلیغ، میتواند بسته به مکان از زبان های بومی، فارسی یا حتی انگلیسی بهره  بگیرید.

بهتر است تصویری جذاب از ملک خود را با تصویری واضح از تبلیغات قرار دهید و در واقع تبلیغات دارای تصاویر بسیار بهتر از تبلیغات فقط متنی است.

از کلمات کلیدی برای نشان دادن آگهی خود در موتورهای جستجو استفاده کنید.

استفاده از جملات کلیدی مشاور املاک و خلاقیت در شعار برای مشاور املاک و نوآوری در مشاور املاک به شما کمک خواهد کرد تا به نتایج دلخواه خود برسید.

در پایان ، تبلیغات در سایت های تبلیغات در حال حاضر یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی است و ترجیحاً برای دستیابی به نتایج خوب، به سایتهای محبوب اعتماد کنید.

طراحی سایت املاک

نشانی ملک

این عنوان بخش عمده ای از هرگونه تبلیغات بازاریابی املاک را تشکیل می دهد ، این آغازی است که تعیین می کند آیا مشتری احتمالی، خواندن آگهی املاک را کامل می کند یا خیر. بنابراین کلمات باید با دقت انتخاب شوند به طوری که مختصر و کافی برای توصیف محتوای ملک به صورت حرفه ای باشد تا مشتری را آماده می کند که تصور کلی از ملک مانند ذکر نوع، مکان و مساحت ملک را داشته باشد.

عکس تبلیغات املاک

هنگامی که می خواهید بهترین آگهی املاک را طراحی کنید، باید مجموعه ای از عکس برای تبلیغات مشاور املاک تهیه کنید و در اینجا باید توجه داشت که این تصاویر باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و جعلی نباشند و به تصور ملک در ذهن مشتری احتمالی کمک کند. برای هر نوع آگهی املاک بسیار عالی خواهد بود که به جای چند تصویر از یک قسمت، تصاویری از زوایای مختلف ملک داشته باشید و همیشه به یاد داشته باشید که طراحی یک آگهی املاک منحصر به فرد با تصاویر بهتر از یک آگهی متنی است. همچنین می توانید از یک ویدیوی جالب برای نشان دادن ملک به عنوان بخشی از یک آگهی خلاقانه در املاک استفاده کنید.

متن تبلیغات املاک

روش نگارش آگهی املاک به سبک جدید بستگی به ویژگی های ملک نیز دارد. این قسمت به توصیف  کامل ملک اختصاص داده شده است و بر این اساس لازم است از فرمول متمایز و قابل توجه آگهی املاک استفاده شود. برخی از اطلاعات مهم که هنگام طراحی آگهی فروش یا اجاره ملک باید اضافه شود شامل موارد زیر است که بهتر است در متن تبلیغات املاک آورده شود.

  1. نوع ملک (آپارتمان ، ویلا ، دفتر و... )
  2. منطقه ملک
  3. قیمت ملک
  4. تعداد و نوع اتاق های موجود در ملک
  5. جزئیات طراحی داخلی ملک
  6. وضعیت ملک (قدیمی/جدید ، مبله/بدون مبله ، فروش/اجاره)
  7. امکانات اضافی در این ملک (استخر، اتاق خدمتکار ، سیستم دوربین مدار بسته ، گرمایش مرکزی ، پارکینگ و ...)
  8. جزئیات موقعیت ملک (خیابان ، محله ، منطقه)
  9. نقاط دیدنی نزدیک ملک (بیمارستان ها ، موسسات آموزشی ، رستوران ها ، پارک ها ، مراکز خرید و ...)
  10. روش های پرداخت برای خرید یا اجاره املاک
  11. سایر جزئیات که ممکن است برای مشتری احتمالی جالب باشد ، به عنوان مثال ذکر کنید که ملک اخیراً بازسازی شده یا کار تعمیر و نگهداری انجام شده است و ...

بهتر است برای نوشتن متن تبلیغات املاک چند نمونه متن تبلیغات مشاور املاک را بخوانید و با الهام از آنها و در آمیختن خلاقیت بهترین نتیجه را خلق کنید.

همچنین ما توصیه میکنیم که متن تابلو مشاور املاک را نیز با خلاقیت طراحی کنید چرا که تاثیر مثبت بر جذب مخاطب دارد.

سایت املاک | طراحی سایت آژانس املاک

شعار های تبلیغاتی جذاب برای مشاور املاک

بسیاری از شعار های تبلیغاتی جذاب برای مشاور املاک و تبلیغات املاک وجود دارد، اما مشکل در یافتن و نوشتن آنها نیست، بلکه نحوه پیوند تبلیغ با خدمات است. شعار های تبلیغاتی جذاب برای مشاوره املاک باید با خدمات و هدف املاک سازگار باشد. نمونه شعار مشاور املاک را میتوانید در مکان های متفاوت ببینید ولی بهتر از شعار تبلیغاتی خود را داشته باشید و از شعار های تبلیغاتی جذاب برای مشاور املاک الهام بگیرید. در اینجا چند شعار تبليغاتي متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک برای شما آورده ایم.

  • خرید ملک نه تنها بهترین و سریعترین راه برای محافظت از پول شماست، بلکه بهترین راه برای ثروتمند شدن است.
  • املاک حتی هنگام خواب ثروتمند می شوند
  • نود درصد از ثروتمندان به دلیل املاک و مستغلات پول دار شدند.
  • بزرگترین انقلاب ها ناشی از املاک است.

در انتخاب شعار تبليغاتي متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک خود دقت کنید و سعی کنید به شعار تبلیغاتی خود پایبند باشید. 

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس پایه اصلی هرگونه تبلیغات املاک است. ممکن است مشتری احتمالی در صورت تمایل به جزییات بیشتری که در آگهی املاک ذکر نشده است سوال داشته باشد یا بخواهد با شما قرار ملاقات بگذارد تا ملک را بررسی کند. ثبت اطلاعات دقیق تماس در سایت مشاور املاک نیز بسیار مهم است و بهتر است که به گونه ای باشد تا با کلیک بر روی آن بدون صرف زمان طولانی، تماس برقرار شود. اطلاعات تماس برای تبلیغات بازاریابی املاک ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • شماره تلفن
  • پست الکترونیک
  • صفحات شخصی در هر یک از بسترهای رسانه های اجتماعی
  • زمان مشخص برای تماس در صورت تمایل
     

تبلیغات املاک در اینستاگرام

به عنوان یک پیج مشاور املاک، شما می دانید که تبلیغات با بودجه محدود به چه معناست. شما روابطی ایجاد می کنید، ارجاعات ایجاد می کنید و استراتژی های بازاریابی خلاقانه ای را برای استفاده بیشتر از بودجه خود به کار می برید. شما تلاش می کنید پیشنهادات ملکی بیشتری ایجاد کنید. اما آیا تبلیغات املاک در اینستاگرام را به ترکیب نوآوری در بازاریابی تبلیغاتی مشاور املاک اضافه کرده اید؟ نمونه شعار تبلیغاتی مشاور املاک نشان دهنده اهداف و اعمال شماست.

تبلیغات املاک در اینستاگرام روشی مقرون به صرفه و راهی سریع برای جذب مشتریان بیشتر است. اما برای به دست آوردن نتایج خوب، باید بدانید چگونه از بودجه تبلیغات در رسانه های اجتماعی حداکثر استفاده را ببرید. مشاور املاک اینترنتی خلاقیتی است که شما میتوانید از آن استفاده کنید و مزیتی را نسبت به رقبای خود ایجاد کنید.

بازاریابی الکترونیکی املاک از اینستاگرام

چرا اینستاگرام بهترین بستر املاک در شبکه های اجتماعی است؟

از این رو که روز به روز بر محبوبیت اینستاگرام افزوده میشود وقتی آگهی های املاک را در اینستا گرام به اشتراک میگذارید، می توانید آن تبلیغات را در تمامی شبکه های مجازی نیز به اشتراک بگذارید. فیس بوک و اینستاگرام از نظر تعداد کاربران فعال روزانه در آنها، سایت های پیشرو هستند.

اینستاگرام به سرعت از سایر سایتهای رسانه اجتماعی برجسته مانند توییتر و Pinterest پیشی گرفته است. از نظر میزان مشارکت روزانه، رتبه دوم خود را به عنوان سایت شماره 2 رسانه های اجتماعی در اختیار دارد.

اما چرا به ما به شما تبلیغات در اینستاگرام را پیشنهاد میکنیم؟

املاک به طور خوبی قابل مشاهده است.

مردم عاشق خانه خاصی می شوند. یا وقتی خانه های بزرگ، خانواده های شاد، حیوانات خانگی که در حیاط می دوند و ... می بینند ، با ایده خرید خانه شیفته می شوند.

فیس بوک و اینستاگرام دو مکانی هستند که تصاویر الهام بخشی را ارائه می دهند.

مردم می خواهند با کسی که دوست دارند و به او اعتماد دارند کار کنند. اینستاگرام  بستری را در اختیار شما قرار می دهد تا ثابت کنید که شما فرد فوق العاده ای برای همکاری هستید. این به دیگران کمک می کند تا شما را بشناسند و ثابت کنند که این مزیت را دارید.

املاک و مستغلات یک بخش محلی است.

در بخش املاک و مستغلات  اگر بازار محلی را هدف قرار ندهی ، ضرر می کنید. چنانچه ارزش خانه ها افزایش یابد و مردم بخواهند ملک و مستغلات بفروشند، مردم را در محله های خاص هدف قرار دهید. و با حرکت مردم برای دریافت فضای بیشتر، مشتریان بالقوه را در مناطق پرجمعیت هدف قرار دهید.

اطلاعات جوهر کسب و کار املاک و مستغلات است.

شما اطلاعات زیادی در مورد مشتری ایده آل خود دارید. ممکن است از کار با خانواده های جدید لذت ببرید. ممکن است بخواهید به یک زوج کمک کنید تا خانه ای پیدا کنند که بتوانند بازنشسته شوند.

با تبلیغات املاک در اینستاگرام، آنچه را که درباره مشتری ایده آل خود می دانید  به دست آورید. در اطراف آن تبلیغ ایجاد کنید و به آن شاخه برگ بدهید. با تجزیه و تحلیل تبلیغات اینستاگرام ، دقیقاً ببینید که چگونه به تبلیغات پاسخ داده می شود. تبلیغات خود را توسعه دهید و مشتریان املاک بیشتری به دست آورید.