ما بصورت تخصصی، فقط در حوزه املاک فعالیت می کنیم و تمام هدفمان بازدهی بیشتر در محوریت مشاوران املاک می باشد! بیشتر بدانید

تاثیر شبکه های اجتماعی بر فروش ملک

مدیریت حساب شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی املاک چیست؟

شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی الکترونیکی است و برای آگاهی از اهمیت ایجاد و مدیریت حساب های شبکه های اجتماعی، باید بدانید که فیس بوک بیش از 19 میلیارد بازدید در ماه ، توییتر 3.6 میلیارد بازدید در ماه در حالی که اینستاگرام ماهانه یک و نیم میلیارد بازدید دارد.  

از آمار گفته شده مشخص است که چگونه ما تبدیل به یک جامعه دیجیتالی شده ایم که اکثر اعضای آن بیشتر روز را صرف شبکه های اجتماعی می کنند، بنابراین طبیعی است که شرکت ها و برندها از شبکه های اجتماعی مختلف به عنوان یکی از مهمترین روشها به بازاریابی بپردازند. ابزارهای بازاریابی الکترونیکی برای برقراری ارتباط با مشتریان و سنجش میزان رضایت آنها و جلب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی برای برقراری ارتباط با آنها است.

نقش شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های املاک در بازار معاملات مسکن

اینترنت به عنوان یک نقش اساسی در بازاریابی در زمینه های مختلف تبدیل شده است که مهمترین آنها حوزه تأسیسات ، املاک و ساختمانها است. نقش شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های املاک در بازار معاملات مسکن به قدری مهم و ضروری است که به هیچ وجه نمیتوان آن را نادیده گرفت. سایت و شبکه های اجتماعی دو چرخ مهم برای بازاریابی هستند. بدون شبکه های اجتماعی و سایت چرخه بازاریابی فلج است. میتوان اپلیکشن های املاک را نیز نیروی محرکه بازاریابی املاک در نظر گرفت.
خدمات اینترنتی چندین وسیله مختلف برای تسهیل تبلیغات املاک و مستغلات آسان تر و بهتر ارائه می دهد.
شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن املاک مراحل فروش ملک را بسیار امکان پذیر و موثر نموده اند.
 در دستیابی به نتایج مثبت و سوددهی سریعتر نقش شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های املاک در بازار معاملات مسکن شیوه ای به روز است که خود را ثابت کرده است.
سود حاصل از املاک و مستغلات که از این طربق تبلیغ، بسیار بیشتر از آن است که با روشهای سنتی فروخته می شود.
تجارت آنلای ، خرید و فروش از طریق اینترنت آسان ترین، سریع ترین و بهترین درآمد برای افزایش سود است.
شبکه های اجتماعی همانند اینترنت، مشتری را بیشتر مجاب به پیگیری کرده و آنها را کنجکاو میکند، تمام اطلاعات مربوط به ملک در مورد مساحت ، موقعیت و شکل آن را ارائه میدهد و این باعث صرفه جویی در وقت و تلاش مشتری می شود.

هدف شرکت شما از بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

اهداف، نتایج و ابزارهای اندازه گیری متفاوت است. هدف اصلی بازاریابی از طریق حساب های شبکه های اجتماعی ممکن است تبلیغ نام تجاری، افزایش فروش، تسهیل خدمات به مشتریان ، ایجاد اعتماد برای مشتریان نسبت به محصول یا خدمات شما یا افزایش تعامل علاقه مندان با شرکت شما.

11 نکته برای افزایش بازاریابی شبکه های اجتماعی املاک در سال 1400
 

  • محتوای سازگار و با کیفیت بالا ایجاد کنید.
  • بر ارائه محتوای متنوع تمرکز کنید.
  • بین محتوای حرفه ای و شخصی تعادل را حفظ کنید.
  • بر اصالت، مشارکت و اندیشه پیشگام تمرکز کنید.
  •  از هشتگ های مناسب رسانه های اجتماعی در املاک استفاده کنید.
  • از بهترین رسانه های اجتماعی برای املاک استفاده کنید.
  •  داستان های موفقیت خود را به اشتراک بگذارید.
  • بازاریابی را در اینستاگرام شروع کنید.
  • اشتراک گذاری محتوا را در زمان مناسب انجام دهید.
  •  نظرات را در شبکه های اجتماعی خود جمع آوری کرده و برای آنها اهمیت قائل شوید.
  •  ایجاد آگهی های مناسب برای ایجاد مشتریان بالقوه بیشتر را فراموش نکیند.

در سال 2021، رسانه های اجتماعی به عنوان یک بستر اصلی تبلیغاتی برای شرکت های املاک باقی خواهد ماند. شما می توانید با توسعه رویکرد کلی خود در ابتدای امر با بهره گیری از پیشرفت های جاری ، مشتراین خود را گسترش دهید، تعهد ایجاد کنید و رشد بازار را بهبود بخشید. حال نظر شما در مورد املاک در شبکه های اجتماعی چیست؟ از چه استراتژی هایی استفاده خواهید کرد؟ با رعایت موارد بالا میتوانید پیشرفت را لمس کنید.

فواید مدیریت حساب های شما در شبکه های اجتماعی

مدیریت حساب های شما در شبکه های اجتماعی چه انتظاری می توانم داشته باشم؟ این بیشترین سوالی است که مشتریان از ما می پرسند ، و در ادامه به شما خواهیم گفت که تیم ما برای مدیریت حساب های شبکه های اجتماعی چه می کند:

  • مطالعه و تحقیق در مورد بازار شرکت شما.
  • تجزیه و تحلیل حساب های رسانه های اجتماعی شرکت شما
  • تجزیه و تحلیل حساب های رسانه های اجتماعی رقبای شما
  • تعیین بسترهای شبکه های اجتماعی که مناسب ترین زمینه برای کار شما را دارند و مخاطبان مورد نظر شما در آن قرار دارند.
  • مطالعه تحلیلی که شامل: مشخصات خدمات/محصول - مزایای رقابتی - پیامهای بازاریابی - طرح محتوا - مشاوره در مورد بازاریابی از طریق موتور جستجوی گوگل و آیا به نفع شرکت شما خواهد بود یا نه.
  • انتخاب نام کاربری که نمایانگر  حساب حرفه ای شما باشد.
  • آماده سازی محتوا جذاب
  • با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و به پیامها و نظرات پاسخ داده میشود.
  • مدیریت کمپین های تبلیغاتی پولی در رسانه های اجتماعی
  • گزارش های دوره ای مربوط به نتایج و پیشرفت آنها تهیه میشود.

تیم مدیریتی شبکه های اجتماعی

مدیریت تیم: مدیریت، هدایت و پیگیری نتایج و ارتباط با مشتریان
نویسنده محتوا: تولید محتوای جذاب و خواندنی توسط تیمی خلاق
طراح گرافیک: با تجربه و استعداد زیاد در برنامه های گرافیکی مختلف
مدیر حساب: انتشار محتوا و پست ها و تصاویر در زمان مشخص