ما بصورت تخصصی، فقط در حوزه املاک فعالیت می کنیم، و تمام هدفمان بازدهی بیشتر در طراحی سایت برای دفاتر املاک می باشد! سفارش طراحی سایت مشاور املاک

وبلاگ املاک مارکتینگ

مطالب حوزه تبلیغات و طراحی وب سایت املاک

چرا باید یک وبسایت املاک داشته باشید؟!

چرا باید یک وبسایت املاک داشته باشید؟!

طراحی وب سایت دفتر املاک

طراحی وب سایت دفتر املاک چه مزیتی دارد؟ همانطور که می دانید خرید املاک همیشه یکی از مطمئن ترین روش ها برای سرمایه گذاری بوده است. بنابراین بسیاری از مردم ترجیح می دهند سرمایه و درآمد خود را در این راه سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این خرید ملک برای مسکن یکی از نیازهای اساسی یک انسان است. بنابراین  خرید ملک به هر منظور اقدامی است که از گذشته تا به امروز انجام شده است. برای یافتن ملک و زمین مناسب باید به چندین مشاور املاک مراجعه کنید. بازدید از املاک و زمین های مختلف ، موقعیت جغرافیایی و آینده آن سرزمین را بررسی کنید. برای خرید ملک با قیمت مناسب با مشاوران املاک مشورت کنید.

می توانید تصور کنید که چقدر زمان و انرژی می توانید صرف انجام همه این فعالیت ها کنید؟ چرا از وب سایت املاک دیدن نمی کنید؟ با توجه به موارد فوق ، طراحی وب سایت برای یک دفتر املاک امروزه برای بنگاه های املاک ضروری است زیرا افراد کمتری هستند که ترجیح می دهند زمان زیادی را به صورت شخصی صرف کنند تا از وب سایت استفاده کنند. سایت املاک باید دارای ویژگی ها و قابلیت های خاصی باشد. ویژگی هایی مانند:

  • قابلیت نمایش ویژگی مورد نظر بر روی نقشه
  • امکان مشاهده تمام اطلاعات املاک
  • قابلیت درج عکس و فیلم با ویژگی های مختلف
  • امکان مشاوره آنلاین با مشاوران سایت املاک
  • امکان جستجو و فیلتر کردن موارد مختلف در وب سایت املاک

اینها تنها برخی از ویژگیهای یک وبسایت املاک است که میتوانید از آنها بهره ببرید. وب سایت های املاک برای برآوردن نیازهای کاربران به بخش های مختلف نیاز دارند. هنگام طراحی وب سایت دفتر املاک ، باید به طراحی بخش هایی مانند عنوان، لیست سایت، دسته ها، آرشیو عکس و فیلم املاک و صفحه تماس با ما توجه ویژه ای شود.
اگر از یک تیم مجرب برای ایجاد وب سایت املاک کمک بگیرید، ویژگی های وب سایت املاک پس از شناسایی مخاطبان وب سایت شما اجرا می شود. گروهی از متخصصان طراحی وب مانند سایتهای مشاوره املاک می دانند که این سایتها باید با رویکرد شخصی و گرافیک خوب طراحی شوند و طوری طراحی شوند که طبق الگوریتم های گوگل کاربران را به صورت ارگانیک جذب کنند.

اهمیت طراحی وب سایت املاک حرفه ای چیست؟

اگر به عنوان مشاور املاک یا مشاور کار می کنید، باید یک وب سایت داشته باشید. هنگامی که مشاهده می کنید تعداد افرادی که از آژانس های املاک بازدید می کنند کاهش می یابد، ضرورت ایجاد وب سایت املاک را درک خواهید کرد. فعالیت های شخصی نه تنها زمان زیادی طول می کشد، بلکه در شرایطی مانند شیوع ویروس کرونا، افراد ترجیح می دهند فعالیت های غیر ضروری مانند خرید و فروش املاک را در داخل خانه و به صورت آنلاین انجام دهند.
اگر وب سایت خود را به عنوان مشاور املاک برای خود طراحی کنید، در چنین شرایطی نه تنها کاهش تعداد بازدیدکنندگان را تجربه خواهید کرد ، بلکه حضور کاربران در سایت شما نیز افزایش می یابد.
اهمیت دیگر راه اندازی وب سایت املاک این است که از طریق این وب سایت می توان هزینه تبلیغات را به حداقل رساند. آژانس های املاک و سایر شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند از طریق روش های مختلف تبلیغ کنند که برخی از آنها گران هستند. اما طراحی یک وب سایت حرفه ای در زمینه املاک می تواند راهی مقرون به صرفه برای تبلیغات باشد.

ویژگی های سایت املاک

اگر می خواهید به عنوان نماینده املاک متفاوت باشید، باید ویژگی های متفاوتی را نسبت به دیگران در اختیار کاربران قرار دهید. کاربران از وب سایت املاک شما دیدن می کنند تا بدانند برای خرید ملک چه کار می توانند انجام دهند. اگر با این سرویس بتوانید نکات ویژه دیگری به کاربر بدهید، میتوانید توجه او را به فعالیت خود جلب کنید.
داشتن یک وب سایت حرفه ای املاک به این معنی است که تجارت شما 24 ساعته باز است و میتواند خدمات ارائه دهد در حالی که این امر برای یک کارگزاری داخلی امکان پذیر نیست.

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما نه منتشر و نه با هیچ شخص ثالثی به اشتراک گذاشته می شود.

اینکه هنوز سایت خودت رو نداری علتی داره؟

اگه خودتون سایت داشته باشید فکر میکنید کار خیلی سختیه یا شاید پر هزینه و دردسر ساز هست، شاید با پلتفرم تخصصی و حرفه ای این حوزه مشورت نکردید تا جوانب کار رو واستون بررسی و روشن کنه. شاید فکر میکنید همین که توی پلتفرم های املاک تبلیغات کار کنید کافی باشه، اینکه چه خطراتی داره و چه هزینه فرصت هایی رو هدر میده رو احتمالا نمیدونید، ما میتونیم کمکتون کنیم

درخواست راهنمایی