چگونه یک وبسایت موفق داشته باشیم؟
یک سایت موفق سایتی است که از تمام جزئیات مراقبت می کند تا نتیجه را در اختیار مشتری قرار دهد.
در این مقاله نحوه دسترسی به این سایت حرفه ای را بیاموزید.
اگر این مقاله را می خوانید، مطمئناً وب سایتی در اینترنت دارید یا به کسب و کار خود امیدوار هستید و رویای جهانی شدن دارید.
یا حداقل شما در فکر ایجاد سایتی برای کسب و کار خود هستید و می خواهید از ابتدا با فرم و سبک مناسب شروع کنید و در هر دو مورد حق با شماست، لازم است سایت شما حرفه ای باشد تا تجارت و کیفیت محصولات شما که نشان دهنده اولین رابط بین شرکت شما و کسب و کار شما و همچنین بین مشتریان بالقوه و مورد انتظار است نیز حرفه ای به نظر برسد.
آیا به اهمیت مراقبت از وب سایت خود پی برده اید؟ این مقاله را بخوانید ، که به طور خلاصه و بسیار ساده ، در مورد ویژگی هایی صحبت می کند که باید در سایت خود به آنها دست پیدا کنید تا فرصتی برای درخشش سایت خود داشته باشید. پس موفق باشید!
1- سایتی با هاست پرسرعت که شرکت را متمایز می کند
به عبارت دیگر ، دامنه نشان دهنده آدرس سایت شما، نام سایت اصلی شما در بین نتایج صفحات وب است. گویی هویت سایت شما است و متمایزتر دارای نام شرکت شما و ماهیت شرکت شما است. که این امر به شرکت شما کمک میکند تا مدتها در ذهن مخاطبان بماند.
همچنین در بحث SEO، گوگل سایت هایی با هاست پرسرعت را ترجیح می دهد و نمرات بیشتری میدهد.
2- سایت به راحتی قابل خواندن و کاربر پسند باشد.
یک نکته واضح و یک ویژگی ضروری؛ تصور کنید که مشتری احتمالی وارد سایت شما می شود و راه خروج یا راه ورود را درک نمی کند ، نمی داند کجا بخرد یا کجا باید پرداخت کند...
آیا میدانید که احتمال از دست دادن مشتری در چنین شرایطی افزایش می یابد؟ ضروری است که یک وب سایت هدفمند باشد یعنی اساساً در دو مورد به مشتری کمک کند:
- با شرکت، کسب و کار و محصولاتی که ارائه می دهید بیشتر آشنا شود.
- خرید از سایت یا برقراری ارتباط با شما برای آمدن به شرکت و قرارداد خدمات شما راحت باشد.
3- واکنش گرا (Responsive) بودن سایت
تعداد زیادی از کاربران هستند که برای اتصال به اینترنت و مرور وب سایت ها به تلفن های همراه، iPad و iPhone خود وابسته هستند.
به همین دلیل ، شما باید تمام تلاش های بازاریابی خود را بر روی بدست آوردن این تعداد و دسته های بزرگ متمرکز کنید، زیرا وب سایت دارای نسخه های مناسب برای همه دستگاه ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش است تا تجربه مرور منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار دهد تا بتواند تمام اطلاعات و صفحات سایت را مشاهده کند.
4- دارای چیدمان و تقسیم بندی خوب در هر بخش باشد.
این ویژگی در واقع به شما کمک می کند تا به ویژگی دوم که در متن در مورد آن صحبت کردیم، دسترسی پیدا کنید: ارائه سایتی که مرور و خواندن آن برای کاربر آسان باشد، منظور ما از این ویژگی این است که وقتی وارد سایتی میشوید که می بینید در صفحه اصلی در لیست های مرتب به زبانی قابل فهم و در چیدمانی هدفمند تقسیم بندی شده است که بر تجربه کاربری سایت شما و اهداف مورد نظر شما تمرکز می کند.
همه چیز جای خود را دارد ؛ در مورد شرکت صحبت کنید ، سپس سابقه تجارت، سپس محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، روش های پرداخت و محصولات و نحوه خرید آنها، سیاست های استفاده و حریم خصوصی، ارتباطات با شما، توصیفات و گفته های افراد، وبلاگ شما و حساب های شما در رسانه های اجتماعی، هر کدام باید بخش مشخصی داشته باشد.
5- دارای طراحی جذاب و متمایز باشد.
آیا میدانید فقط با نگاه به چشمان شخص مقابل می توانید الهام بگیرید و آنچه را در او وجود دارد، بیاموزید یا تصویری از حالتی که احساس می کند یا دانش و حیله گری که دارد، به دست آورید؟!
طراحی می تواند مانند این چشم ها عمل کند، زیرا مسئول اولین برداشتی است که مشتری احتمالی در مورد سایت شما ایجاد می کند، حرفه ای بودن شما در برخورد با مشتریان و شهرت شما در بازار در زمینه عملکرد.
هنگام طراحی باید به دو نکته توجه کنید:
- هر رنگی که استفاده می شود، هر تصویر یا گرافیکی باید هویت بصری یا نام تجاری شرکت شما را نشان دهد ، به طوری که مشتری شما را با محصول یا شرکت رقیب دیگر اشتباه نگیرد.
- عکس های شما باید مشخصات مخاطبان موردنظر شما را در نظر بگیرند: فرهنگ ، آداب و رسوم ، سبک لباس پوشیدن ، سنت ها به طوری که شما تصاویری را منتشر نکنید که باعث بیگانگی شما شود.
سعی کردیم در این مقاله کاربردی و هدفمند به شما ویژگی های اولیه یک سایت موفق را بگوییم، تا آنجا که سایت شما حرفه ای باشد و تجربه مشتری را در نظر بگیرد و به او کمک کند، به همان اندازه که مشتری بیشتری به دست می آورید، فروش بیشتری به دست می آورید و همچنین موقعیت خود را در بازار.
امیدواریم سایت شما شامل مشخصات یک وب سایت موفق باشد
نظر بگذارید
آدرس ایمیل شما نه منتشر و نه با هیچ شخص ثالثی به اشتراک گذاشته می شود.